Сологуб, Дарія Сергіївна2015-12-182015-12-182012Розквітанняhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7679Розквітання / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. загальної психології та психології розвитку особистості, Наукове студ. т-во "Розквітання".Вип. 5 : Розвиток особистості на протязі життєвого шляху: матеріали Всеукраїнської конференції молодих науковців, 24 квітня 2012 р. – Одеса : Принт Мастер, 2012.Роль матері у формуванні психіки дитини відзначається багатьма ученими, як педагогами так і психологами. Особливо цінними здобутками вітчизняної вікової психології у цьому напряму є роботи Г.С. Костюка, С.Д. Максименка та В.О. Татенка про роль соціального фактора в розвитку психіки дитини та суб’єктна парадигма розгляду вказаного процесу. Не менш вагомими є досягнення розуміння особливостей материнських відносин в школах глибинної психології. Питання про різницю відношення матері до дитини-хлопчика і дитини-дівчинки пояснюються уявленнями про структуру і динаміку несвідомих психічних процесів у класичному психоаналізі З. Фрейда; з уявленнями про розвиток Его і його функцій (школа Г. Фрейд); із уявленнями про роль об’єктних відносин у розвитку психіки дитини (школа М. Кляйн); з теорією архетипу в аналітичній психології К. Г. Юнга і його послідовників.ukсуб’єктна парадигмаматірПсихологічні особливості відносин між матір´ю та дитиною молодшого шкільного віку різної статті.Article