Chaikovska, Maryna P.Shkeda, Oleksandr O.Чайковська, Марина ПетрівнаШкеда, Олександр Олександрович2022-12-252022-12-252022Marketing and Digital Technologies = Маркетинг і цифрові технології.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34294The article is devoted to the analysis of features, factors and indicators of behavioral and informational tendencies within the societal concept of influencer marketing in the conditions of digitalization of society. The problem of methodological substantiation of adaptive choice of tools of influence and identifiers of consumer attitudes from the point of view of globalization is considered. It is proved, that since modern concepts of marketing management are based on societal principles, influencer marketing should exist in the rhetoric of social and ethical interests of society. It was found that the indicator of these interests could be social events that reflect real social values. One of these events, which was conducted on the Reddit platform as a social experiment called "r/place", was analyzed. The analysis of the experiment revealed behavioral and informational trends that could be used to build a marketing strategy of influence in the context of the societal concept of marketing management. Based on behavioral factors, a model of brand influence on society and the societal system as a whole is built, information objects with the potential of influencers are identified.Стаття присвячена аналізу особливостей, факторів та показників поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу в умовах діджиталізаціі суспільства. Розглянуто проблему методологічного обґрунтування адаптаційного вибору інструментів впливу та ідентифікаторів настроїв споживачів з точки зору глобалізації. Доведено, що оскільки сучасні концепції управління маркетингом базуються на соцієтальних принципах, маркетинг впливу повинен існувати в риториці соціальних та етичних інтересів суспільства. Виявлено, що індикатором цих інтересів можуть бути соціальні події, що відображають реальні соціальні цінності. Проаналізовано одну з таких подій, яка була проведена на платформі Reddit як соціальний експеримент під назвою «r/place». Аналіз експерименту дозволив виявити поведінкові та інформаційні тенденції, які можна використовувати для побудови маркетингової стратегії впливу в контексті соцієтальної концепції управління маркетингом. На основі поведінкових факторів побудовано модель впливу бренду на суспільство та соцієтальну систему в цілому, визначено інформаційні об’єкти з потенціалом інфлюенсерів. Розглянуто детальну хронологію експериментів у 2017 та 2022 роках. Обумовлено перспективи використана моделі для побудови інтегрованої системи маркетингових комунікацій та практичне значення для розробки стратегій маркетингу впливу.enmarketing managementsocietal marketing conceptinfluencer marketingpop-culturebehavioral economicsmarketing strategyмаркетинговий менеджментконцепція соцієтального маркетингумаркетинг впливупоп-культураповедінкова економікамаркетингова стратегіяAnalysis of digital indicators of the convergence of behavioral and informational trends of society management in the framework of the societal concept of influencer marketingАналіз цифрових показників конвергенції поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу.Articlehttos://doi.org/10.15276/mdt.6.2.2022.6