Мурач, А. Д.Максимов, Олександр СеменовичМаксимов, Александр СеменовичMaksymov, Oleksandr S.2019-06-092019-06-092019Збірник матеріалів до VIII-ї, щорічної науково – практичної конференції молодих учених: «Сучасні технології в економіці і кібернетиці: досвід, проблеми, тенденції, ефективність»https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24556В сучасних умовах цифрової економіки відбувається зближення виробника та споживача, що викликає загострення конкурентної боротьби бізнесу за споживчі ринки. Тому наразі набуває актуальності проблема формування нестандартних маркетингових рішень, спрямованих на максимізацію задоволеності індивідуального споживача.otherстратегіяклієнтспоживачмаркетингЗастосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електронного бізнесуArticle