Кленінгер, Катерина ГеннадіївнаНіколаєв, Юрій Олегович2019-01-162019-01-162017Сьома Міжнародна науково-практична конференція "Добробут націй в умовах глобальної нестабільності" : збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Програма ЄС ім. Жана Моне; за заг. ред.: С. О. Якубовський, І. А. Ломачинська. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017. – 83 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20976Процеси консолідації, глобалізації та регіоналізації, що відбуваються в даний час на світовому туристичному ринку, ставлять міжнародні готельні компанії перед необхідністю пошуку оптимального співвідношення технологій глобального і мультинаціонального маркетингу (стратегій стандартизації та адаптації). Вивчення особливостей розвитку міжнародного готельного бізнесу є актуальним у зв'язку з виходом України на світовий ринок готельних послуг.ukмаркетингові стратегіїміжнародні готельні компаніїрозвитокСучасні маркетингові стратегії міжнародних готельних компанійArticle