Тригуб, Валентина ІванівнаАдобовська, Марія ВолодимирівнаTrigub, Valentina I.Adobovska, Mariya V.2020-01-272020-01-272019Проблеми і перспективи розвитку природничих наук у контексті модернізації середньої та вищої школи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. (Одеса ,10-11 жовт. 2019 р.). – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27136Закони України „Про освіту”, „Про вищу освіту”, „Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті” та інші висувають принципово нові вимоги професійної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлено, перш за все, реформуванням вищої освіти. Різноманітність типів освітніх установ (школи, ліцеї, гімназії, коледжі та ін.) і застосовуваних технологій передбачає зміну підготовки сучасного фахівцягеографа, формування у нього потреби безперервної самоосвіти і актуалізації своїх знань у практичній діяльності.ukпедагогічна практикапрофесійна компетентністьвчитель географіїПедагогічна практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя географіїArticle