Задорожнюк, Анастасія Олександрівна2024-10-022024-10-022024Задорожнюк, А. О. Методи дослідження рівня конкурентоспроможності продукції = Methods of studying the level of product competitiveness : кваліфікаційна робота / А. О. Задорожнюк. – Одеса, 2024. – 63 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39359Сучасні умови функціонування суб’єктів вимагають дотримання певних правил, які базуються на нормативних вимогах, а також на правилах гри ринку, на потребах споживачів продукції, які можуть змінюватися під впливом різних факторів та чинників. Саме тому процес дослідження рівня конкурентоспроможності продукції є важливим етапом та системним питанням на шляху досягнення стратегічних та тактичних цілей суб’єкта. Формування методики дослідження рівня конкурентоспроможності продукції базується на синтезі методів, які характеризуються певною ефективністю та можливістю адаптації до умов впровадження у конкретних суб’єктів господарювання, особливо в умовах невизначеності та постійного випробування національної економіки.uk073 менеджментбакалаврпродукціяконкурентоспроможністьрівеньметоди дослідженняуправлінська діяльністьМетоди дослідження рівня конкурентоспроможності продукціїMethods of studying the level of product competitivenessDiplomas