Івах, Катерина Олександрівна2021-03-302021-03-302019Івах, К. О. Справа Cambridge Analytica: дослідження та використання соціальних мереж для впливу на світову політику = Cambridge Analytica case: research and use of networks to influense world politics : дипломна робота магістра / К. О. Івах; наук. кер. В. А. Полюга; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. журналістики, реклами та медіакомунікацій. – Одеса, 2019. – 81 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30673Соціальні мережі стають багатофункціональним майданчиком, на якому можна зібрати дані про потенційну аудиторію, і потім відразу звернутися до неї, не шукаючи інших каналів комунікації. Найбільш «багатообіцяючий» у цій сфері Facebook: так, в Україні налічується близько 13 мільйонів користувачів, що становить більше половини всієї Інтернет-аудиторії країни.uk061 журналістикаінформаційна безпека державиособливості глобального інформаційного просторуспецифіка соціальних мереждезінформація у мережіфейкові акаунтикомпанія Cambridge AnalyticaСправа Cambridge Analytica: дослідження та використання соціальних мереж для впливу на світову політикуCambridge Analytica case: research and use of networks to influense world politicsDiplomas