Мацышина, Ирина ВитальевнаМацишина, Ірина ВіталіївнаMatsyshyna, Iryna V.2015-03-042015-03-042012Діалог: Медіа-студії: збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5971Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.У статті проводиться аналіз мікроконтексту телевізійної реклами на прикладі презентації жіночого образу. Показано, що мова репрезентації конструює «вторинний дискурс» соціальної взаємодії.В статье проводится анализ микроконтекста телевизионной рекламы на примере презентации женского образа. Показано, что язык репрезентации конструирует «вторичный дискурс» социального взаимодействия.The article analyzes mikrokonteksta television commercials as an example of female presentations. It is shown that the language of representation constructs a «secondary discourse» of social interaction.ruвидимевізуальністьгендержінкаобразрепрезентаціявидимоевизуальностьженщинарепрезентацияapparentvisuallygenderfemaleimagerepresentationЖенский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального)Article