Клейменова, Світлана МиколаївнаKleimenova, Svitlana M.Криворучко, В. В.2024-01-262024-01-262023Матеріали 78-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (22–24 листопада 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37332Сучасний світ насичений великою кількістю інформації та споживчими можливостями, а реклама стала ключовим інструментом для підтримки продуктів та послуг, а також створення нових брендів та конкуренції. В наш час реклама переповнює всі сфери повсякденного життя, пов’язуючи між собою виробників і споживачів, підприємства та клієнтів. В розумінні Закону України «Про рекламу»: «реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару».ukдоговірнадання рекламних послугрекламні послугирекламаДо питання про особливості договору про надання рекламних послугArticle