Єгорова-Гудкова, Тетяна ІгорівнаYehorova-Hudkova, Tetiana I.Плетень, В. А.2024-07-082024-07-082024Плетень В. А. Використання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його трансформації під час війни / В. А. Плетень // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 274–278.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38715Інструменти маркетингу надають змогу різним релігійним організаціям впливати на умку оточуючих, руйнувати стереотипи та заохочувати нових людей. Серед них інтернет і соціальні мережі як ефективні інструменти розповсюдження потрібного контенту, думки, ідеології. В розрізі маркетингу актуальність набирають SMM-спеціалісти. У даній роботі є звернення до маркетингових посібників, наявних досліджень, соціологічної статистики, статей і трудів з маркетингу. Польове дослідження проводиться на основі опитування, спостереження, експерименту. У даній роботі він присутній в контексті особистого досвіду спілкування зі священнослужителями, роботи з внутрішньо переміщеними особами та участь в організації релігійних заходів. Для глибшого аналізу теми доцільним буде використання методу опитування: інтерв’ю зі священниками, капеланами, опитування різних груп постраждалих від воєнних дій осіб.ukмаркетингові дослідженняінструменти маркетингурелігійні організаціїрелігіятеорія «релігійного економізму»релігійні послугивплив релігійної думки на поведінку споживачаполе можливостей для релігійних організаційринок релігіїВикористання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його трансформації під час війниArticle