Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2012-12-112012-12-112011Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/2825У статті досліджується питання цілепокладання маркетингової політики в умовах сучасної економічної трансформації. На основі аналізу літературних джерел показано, що маркетинг повинен розглядатись крізь призму холістичної концепції, яка включає функції маркетингу на різних рівнях економічної системи. Показано, що теперішнє бачення цільової функції та показників ефективності маркетингу не відповідає вимогам холістичної концепції маркетингу.В статье исследуется вопрос целеполагания в маркетинге в условиях современной экономической трансформации. На основании анализа литературных источников показано, что маркетинг следует рассматривать в рамках холистической концепции, которая включает функции маркетинга не только на микро-, но и макроэкономики. Показано, что современное видение целевой функции и показателей эффективности не соответствует требованиям холистической концепции маркетинга.The article explores goal-setting issues in marketing under conditions of modern economic transformation. A broad analysis of literature sources, undertaken in the article shows that marketing should be treated and practiced in the holistic framework, which includes marketing performance and productivity on the level of microeconomics as well as on the level of macroeconomics. It argues that the way and tools being used for tracking of marketing performance now do not comply with the holistic concept of the marketing.ukцілепокладання маркетингухолістична концепція маркетингуефективність маркетингумакромаркетингцелеполагание маркетингахолистическая концепция маркетингаэффективность маркетингамакромаркетингgoal-setting in marketingholistic concept of marketingproductivity of marketingmacromarketingЦільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системиЦелевая функция маркетинга на различных уровнях экономической системыMarketing goal-setting on different levels of economic systemArticle