Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2013-04-222013-04-222012Збірник матералів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. –Ч. 2. – 86 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3610Останнім часом багато уваги приділяється аналізу ефективності маркетингової політики організації. Провідні професійні організації з маркетингу визначили цей напрям досліджень першочерговим. Дослідницькі питання у цьому контексті визначаються переважно як способи побудови показників, які дозволяють об'єктивно і однозначно виміряти результат маркетингової діяльності, або як способи виділення із загального результату частки, обумовленої впливом маркетингової політикиukмаркетингова політикамаркетингПобудова ефективної моделі маркетингу на підприємстві в межах ресурсної теорії конкурентоспроможностіArticle