Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.Гармідер, А. А.2018-04-262018-04-262018Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14119Сучасний ринок – турбулентне середовище, що дедалі складніше піддається прогнозуванню та контролю. Для розбудови релевантної стратегії необхідно аналізувати і оперувати постійно зростаючими масивами інформації. Інформація – це ключове джерело конкурентної переваги організацій і привід для жорстокої боротьби. З організацій, які змагаються за ресурси в межах ресурсної теорії організацій поступово відбувається перехід до організацій, що змагаються за інформацію – з’являється і розвивається інформаційна теорія фірми.otherорганізаціяуправлінняспосіб лідерствакерівникЕволюція сучасних організаційних структур та  способів лідерства в організаціїArticle