Кутуза, Наталя ВалеріївнаБойченко, Тетяна2021-03-182021-03-182020Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30520Дослідження присвячено аналізу мовних засобів, що сприяють запамʼятовуванню рекламних текстів. Виокремлено фонетичні, графічні, лексичні, морфемні та синтаксичні групи засобів, що актуалізують мнемонічний потенціал рекламного тексту. Основну увагу приділено групі лексичних засобів, зокрема епітетам, метафорам і грі слів. Проаналізовано специфіку використання мовних засобів актуалізації запамʼятовування в українській рекламі.ukрекламний дискурсмнемонічний потенціалмовні засобизапамʼятовуваннястилістичні фігуриМнемонічний потенціал рекламного дискурсу: мовні засоби актуалізаціїArticle