Алексенцева-Тимченко, Екатерина СергеевнаЧмых, С. В.Алексенцева-Тімченко, Катерина СергіївнаЧмих, С. В.Alexentseva-Timchenko, К.Chmyh, S.2011-07-292011-07-292008Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1628Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.5, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос.В статье делается попытка анализа технологий формирования символических элементов имиджа фирм, предоставляющих юридические услуги. В частности, выделены технологии формирования таких имиджеобразующих элементов, как название, слоган, логотип, благодаря которым потребитель не только должен узнавать фирму, но и выделять ее на фоне других.В статті представлено спроба аналізу технологій формування символічних елементів іміджу фірм, що надають юридичні послуги. Зокрема виділені технології формування іміджформуючих елементів (назва, слоган, логотип), завдяки яким споживач не тільки повинен впізнавати фірму, але й виділяти її на тлі іншихIn the article is made an attempt to analyze the technologies of image symbolical elements formation of law services firms. Particularly, the technologies of formation of image elements such as a name, a slogan, a logotype thanks to which the consumer not only should learn recognize firm, but also mark it out against the background of others, are sorted outruимиджсимволназвание юридической фирмыслоганлоготипіміджсимволназва юридичної фірмислоганлоготипimagea symbolthe name of law firma slogana logotypeТехнологии формирования имиджа юридической фирмы: социологический анализТехнології формування іміджу юридичної фірми: соціологічний аналізTECHNOLOGIES OF FORMATION OF IMAGE OF LAW FIRM: THE SOCIOLOGICAL ANALYSISArticle