Пилипюк, Катерина Миколаївна2014-02-112014-02-112013Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4513Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.Аналіз джерел [1-4] свідчить, що в німецькій науково-педагогічній думці існує декілька позицій щодо визначення сутності понять «критичне мислення», «аналітичне мислення», «мислення вищого порядку». При знайомстві з науковими роботами відзначається плюралізм підходів і теорій, а також прагматична націленість і намагання пов'язувати теоретичну підготовку студентів із практичною діяльністю. Так, Р. Енніс виявив цілу низку припущень і здібностей, пов'язаних з критичним мисленням, котрі спрямовані на розвиток умінь скептичної реакції та аргументованого мислення. З позиції науковця, скептицизм у критичному мисленні означає залучення елемента ввічливого сумніву.ukпсихолого-педагогічні аспектиФренсіс, Д.ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІArticle