Коваль, Катерина Юріївна2019-10-072019-10-072019Коваль, К. Ю. Акмеологічні особливості самореалізації студентів психологів : дипломна робота бакалавра / К. Ю. Коваль. – Одеса, 2019. – 58 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25528Акмеологічний підхід дозволяє розглядати питання самореалізації особистості у професійній діяльності на різних вікових етапах онтогенезу особистісної зрілості спеціаліста: від професійного самовизначення, одержання професійної освіти до самоактуалізації у професійній діяльності і розвитку творчої індивідуальності спеціаліста. Ю.Г.Долинська, аналізуючи феномен самоактуалізації особистості майбутнього практичного психолога в цілому, наголошує, що це становлення у процесі професійної підготовки таких сторін особистості, які є першочергово необхідними для реалізації професійних завдань: самосприймання, міжособистісної чутливості, цінностей, пізнавальних потреб і креативності[39]. Хоча поняттю «учбово-професійна самореалізація» в сучасних дослідженнях приділяється мало уваги, однак окремі її аспекти відображені у вивченні таких явищ як «професійне самовизначення», «професійне становлення», «готовність до професійного самовизначення», «професійна діяльність» тощо. Кожне із цих понять обов’язково включає в себе особистісний компонент, представлений мотиваційним блоком.other6.030102 психологіясамореалізаціястудентська молодьособистістьАкмеологічні особливості самореалізації студентів психологівAcmeologicalfeaturesof self-realizationofstudentspsycologistsOther