Скороход, Ірина ПетрівнаSkorokhod, Iryna P.Пчельнікова, А. Ю.2025-10-272025-10-272025Пчельнікова А. Ю. Інновації у маркетингу та їх вплив на економічні результати підприємства / А. Ю. Пчельнікова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 81-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, присвячений 160-й річниці університету. Секція економічних і правових наук (Одеса, 22–24 квіт. 2025 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Л. Є. Борисова, Н. В. Добровольська, М. А. Кіріліна та ін. – Одеса : Олді+, 2025. – С. 147–151.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42912В умовах сьогодення, коли глобальна конкуренція загострюється, підприємства зобов’язані постійно впроваджувати інновації в усі аспекти своєї роботи, щоб зберігати та покращувати свої позиції на ринку. Налагоджене та ефективне управління взаємодією з клієнтами стає надзвичайно важливим. Сьогодні маркетинг вже не просто інструмент реклами, а ключовий фактор стабільності, конкурентоспроможності і навіть виживання підприємства. Нестабільне зовнішнє середовище, швидкий технологічний прогрес та радикальні зміни у вподобаннях і потребах споживачів змушують підприємства шукати нові інструменти для маркетингової діяльності.ukпідприємствомаркетингінноваціїї у маркетингуінноваційні маркетингові підходицифрові перетворення в маркетингуштучний інтелектбрендсторітелінг051 ЕкономікаІнновації у маркетингу та їх вплив на економічні результати підприємстваArticle