Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаМельник, Анастасія АндріївнаVieilandie, Liliia V.-V.2023-08-072023-08-072022Modern science: innovations and prospects : proceedings of the 14th International scientific and practical conference (Stockholm, 16-18 October 2022). – Stockholm, Sweden : SSPG Publish, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35748Якість майбутнього фахівця залежить не тільки від змісту освіти, а й від того, хто безпосередньо реалізує цей зміст та за рахунок яких технологій реалізується взаємодія викладач-студент. Високий рівень професійної компетентності викладача стає однією з умов високого рівня професійної підготовки майбутнього фахівця. Серед сучасної проблематики науково-педагогічних досліджень проблема визначення сутності професійної компетентності викладача, структури та технологій її формування є однією з основних. У системі формування професійної компетентності викладача, переглянуто весь арсенал педагогічних засобів навчання, і цілком логічно, що перевага надається у такій ситуації інтерактивним технологіям, як технологіям найбільш наближеним до особистості та контексту професійної діяльності.ukінтерактивні технологіїпрофесійна компетентністьмайбутній викладачІнтерактивні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього викладачаArticle