Ковалевська, Тетяна ЮріївнаKovalevska, Tetiana Yu.Андрієнко, Нателла2024-04-122024-04-122023Андрієнко Н. Сугестійний потенціал частин мови в рекламних текстах / Н. Андрієнко // Філологічні студії. – 2023. – Вип. 14. – С. 3–8.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37985Завдяки застосуванню різних специфічних мовленнєвих технологій рекламодавець намагається впливати на сприйняття рекламного продукту споживачами, передаючи основне повідомлення з допомогою мовних прийомів. У зв’язку з цим метою дослідження є вивчення специфіки мовного наповнення рекламних текстів крізь призму частиномовного вектора.Thanks to the application of various specific speech technologies, the advertiser tries to influence the perception of the advertising product by consumers, conveying the main message using language techniques. In this regard, the purpose of the research is to study the specifics of the linguistic content of advertising texts through the prism of the partial language vector.ukрекламасугестіявпливсвідомістькомунікаціямедіа текстчастина мовиСугестійний потенціал частин мови в рекламних текстахArticle