Рудик, Дар'я Олегівна2018-05-152018-05-152017Рудик, Д. О. Педагогічна практика у сучасній Франції: культурологічний аспект = Педагогическая практика в современной Фопнции: культурологический аспект : дипломна робота бакалавра / Д. О. Рудик ; наук. кер. І. В. Сумченко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філос. ф-т, Каф. культурології . – Одеса, 2017 . – 57 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14974Актуальнiсть i доцiльнiсть проблеми дослiдження. На сучасному етапі розвитку українського суспільства система освіти потребуе реформування i спрямування до iдей толерантностi, новаторства виникае потреба створення «новоiї школи» На шляху до здiйснення цьоrо намiру вдаеться по-новому подивитись на педагогiчний процес, подолати перепони, які розєднують вчителя і учня, утвердити між ними стосунки на засадах гуманiзму та взаеморозумiння, зрозумiти рiзницю мiж примусом i стимулом до учбового процесу, ради створення новоiї, мультикультурноiї особистостi . Тому активiзуеться процес пошуку ефективних механiзмiв освiти у дусi толерантностi, поваги до прав та свобод iнших людей незалежно вiд їхньої нацiональноiї, соцiальної приналежностi, поглядiв, свiтосприйняття, способiв мислення та поведінки.uk6.020101 культурологiяретроспективааспектпедагогiкакультураосвiтамодернгендерПедагогічна практика у сучасній Франції: культурологічний аспектПедагогическая практика в современной Фопнции: культурологический аспектDiplomas