Петровський, Едуард ПетровичПетровский, Эдуард ПетровичPetrovskyi, Еduard P.2015-11-182015-11-182015Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та релігійний виміри : матеріали V Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 24-25 квітня 2015 р.)https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7565Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та релігійний виміри : матеріали V Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 24-25 квітня 2015 р.) / відп. ред.: М. І. Михайлуца ; НАН України, Ін-т історії України [та ін.] . – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015 . – С. 238-243.Після багатьох, далеко не завжди вдалих освітянських експериментів упродовж 1920 - початку 1930-х pp., радянська влада пішла на відновлення університетської освіти. 1933 року розпочав роботу Одеський державний університет, який мав низку структурних підрозділів. Одне з чільних місць ньому посідав відділ аспірантури, яка мала забезпечувати університет та інші одеські ВНЗ висококваліфікованими кадрами педагогів і науковців тому підготовка аспірантів вважалася пріоритетним завданням. Нове покоління майбутніх університетських науковців починали виховувати з перших курсів навчання. Підготовка розпочиналась з участі талановитих студентів в університетських наукових гуртках. Після закінчення аспірантури майже 100% випускників залишалися працювати в університетах, що вказує на те, що саме випускники аспірантури університетів довоєнного періоду у подальшою становили основну частину викладачів університетів.ukАспірантураОдеський державний університетнауково-педагогічні кадриуніверситетська освітаАспірантура Одеського державного університету в 1933-1941 роках: особливості підготовки науково-педагогічних кадрів у системі університетської освітиArticle