Полещук, Лілія ВасилівнаPoleshchuk, Liliia V.2025-07-092025-07-092025Полещук Л. В. Активізація навчання психології через інтерактивні технології: досвід впровадження вправи «Ажурна пилка» / Л. В. Полещук // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 137–140.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41872У статті розглядається проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час вивчення психології. Особливу увагу приділено використанню інтерактивних технологій навчання, зокрема вправі «Ажурна пилка», як засобу підвищення ефективності засвоєння знань. Описано досвід впровадження цієї вправи на інших факультетах, де психологія не є профільною дисципліною. Описано механізм вправи та її переваги для засвоєння матеріалу. Зазначено рекомендації щодо адаптації вправи до різних тем і форматів навчання.The article addresses the issue of activating students’ cognitive learning activities during the study of psychology. Special attention is given to the use of interactive teaching technologies, particularly the "Jigsaw" exercise, as a means to enhance the effectiveness of knowledge acquisition. The experience of implementing this exercise in non-specialized faculties, where psychology is not a core discipline, is described. The mechanism of the exercise and its advantages for material comprehension are outlined. Recommendations for adapting the exercise to various topics and formats of learning are provided.ukінтерактивні технології навчанняактивізація навчанняпсихологіяосвітній процесздобувачі вищої освітинавички співпраціinteractive learning technologieslearning activationpsychologyeducational processhigher education studentscollaboration skillsАктивізація навчання психології через інтерактивні технології: досвід впровадження вправи «Ажурна пилка»Article378.091.313