Дмитрюк, В. В.Dmytryuk, V. V.2018-05-242018-05-242012Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16016Фотографія стала невід’ємною частиною побуту людини кінця XIX – початку XXI століть, в зв’язку з появою та розповсюдженням відео та цифрових технологій, практично зникла її фізична форма. Саме тому, дослідження фотографії є вкрай актуальним. Любительська фотографія, стала символічною системою, за допомогою якої передається інформація про суспільство, його правила та норми.Фотография стала неотъемлемой частью быта человека конца XIX – начала XXI века, в связи с появлением и распространением видео и цифровых технологий почти исчезла ее физическая форма. Поэтому, исследование фотографии как элемента культуры становится крайне актуальным. Любительская фотография, которая является символической системой, с помощью которой передается информация об обществе, его правилах и запретах, в отечественной науке до сих пор не становилась предметом этнологического исследования.Photography has become an integral part of human life late XIX – early XXI century, the emergence and spread of video and digital technologies, has almost disappeared its physical form. Therefore, the study of photography as an element of culture is very important. Аmateur photography, which is a symbolic system through which information is transmitted to the society, its rules and prohibitions, in the domestic science has not yet been the subject of ethnological research.ukфотографіяетнічна культураісториографічний підхідмова фотографіїсучасна культурафотографияэтническая культураисториографический подходязык фотографиисовременная культураphotographyethnicculturehistoriographical approachthe language of photographycontemporary cultureФотографія як явище в етнічних культурах: огляд історіографічних підходівФотография как явление в этнических культурах: обзор историографических подходовPhotography as a phenomenon іn ethnіc cultures: revіew of hіstorіographіcal approachesArticle