Кіріліна, Марина АндріївнаKirilina, Maryna A.Орлова, Є. В.2024-07-082024-07-082024Орлова Є. В. Вплив соціальних мереж на маркетингові комунікації / Є. В. Орлова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 271–273.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38714Соціальні мережі докорінно змінили спосіб взаємодії компаній зі своїми клієнтами. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаціях стає все більш важливим для успіху будь-якого бізнесу. На відміну від традиційного маркетингу, соціальні мережі забезпечують взаємодію в реальному часі, сприяючи двосторонній комунікації між брендами та споживачами. Проблема полягає у виявленні та аналізі величезного потенціалу, який пропонують соціальні мережі для маркетингових комунікацій та у використанні цього потенціалу для досягнення конкретних маркетингових цілей.ukсоціальні мережімаркетингові комунікаціїмаркетингові цілівпізнаваність брендувідносини з клієнтамиуправління репутацією брендумаркетингові стратегіїВплив соціальних мереж на маркетингові комунікаціїArticle