Пєнушкіна, Ірина Сергїївна2019-11-172019-11-172018Пєнушкіна, І. С. Індивідуально-інтегральний підхід з дітьми з аутичного спектру = Individual-integtated approach to the children with the autism apectrum disorder : дипломна работа бакалавра / І. С. Пєнушкіна; наук. кер. К. М. Пилипюк; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. німецької філології. – Одеса, 2018. – 72 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26085Поряд з нами ростуть незвичайні діти, їх називають «діти дощу»: вони грають з предметами і сприймають світ не так, як це прийнято, вони радіють від іншого. Для таких дітей не існує норм та правил, їм часто незрозуміло і не цікаво те, що роблять інші діти. Вони мають свій, закритий для сторонніх світ, в який їм важко впустити людей. Існують люди з аутизмом і без, при зіткненні цих двох світів завжди заздалегідь передбачено взаємне непорозуміння. Це зводиться не тільки до словесного розуміння багатьох людей аутичного спектру, але й до різних форм мислення, відчуття і сприйняття.other6.020303 філологіякласифікація хворобдіагностикааутизмсоціальна інтеграціязагальноосвітні школиІндивідуально-інтегральний підхід з дітьми з аутичного спектруIndividual-integtated approach to the children with the autism apectrum disorderOther