Чалюк, Анастасія Леонідівна2020-09-222020-09-222018Чалюк, А. Л. Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів іноземних мов = The formation of scientific and cognitive competence for future teachers of foreign languages : дипломна робота магістра / А. Л. Чалюк; наук. кер. М. О. Князян; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2018. – 95 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28717Актуальність і доцільність теми дослідження. Питання розвитку сучасної цивілізації невід’ємно пов’язане з ефективністю пізнавальних процесів індивіда. Його здатність на основі накопичених знань, сформованих умінь розвивати власний духовний світ, прагнути до самовдосконалення та самозростання набуває неабиякої значущості. Особливої важливості в означеному аспекті набуває підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів іноземних мов, а саме культури наукової праці, аналітичного мислення, професійно-творчих умінь; на цьому наголошується в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 рокиScientific novelty and theoretical significance of the research is to conceptualize the basic notions of pedagogical skills of the future foreign (English) language teacher, based on an analysis of theoretical studies on this problem; detailing the essence and features which related to the formation of scientific and cognitive competence for future teachers of foreign language. The research contains practical recommendations for the development pedagogical skills of the future teacher of foreign (English) language by means of scientific and cognitive competenceuk011 освітні, педагогічні наукипсихолого-педагогічна суть феноменаучителі іноземної мовинауково-пізнавальна компетентністьФормування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів іноземних мовThe formation of scientific and cognitive competence for future teachers of foreign languagesDiplomas