Аннєнкова, Ірина ПетрівнаКузнєцова, Неля ВікторівнаКузнецова, Неля ВикторовнаKuznietsova, Nelia ViktorivnaРаскола, Людмила АнатоліївнаRaskola, Liudmyla A.Раскола, Людмила Анатольевна2021-06-242021-06-242021Аннєнкова І. П. Основи педагогічних вимірювань: навч.-метод. посіб. / І. П. Аннєнкова, Н. В. Кузнєцова, Л. А. Раскола – Одеса: Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2021. – 210 с.978-617-689-422-3https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31335У навчально-методичному посібнику комплексно представлені загальні відомості про моніторинг в освіті, зокрема, педагогічні вимірювання, якість освіти як предмет освітніх вимірювань, історію розвитку освітніх вимірювань, охарактеризовані основні формати й етапи конструювання педагогічних тестів з хімії, подана інформація про зовнішнє незалежне оцінювання та загальна характеристика сертифікаційної роботи з хімії, наведено актуальну інформацію про міжнародні моніторингові порівняльні дослідження якості освіти та про організації, що їх проводять (TIMSS, PISA, РIRLS).ukвимірювання в освітімоніторинг у освітітест як інструмент вимірюваннякритерії якості тестуванняетапи розроблення педагогічного тестуконструювання тестових завданьзовнішнє незалежне оцінюванняОснови педагогічних вимірюваньLearning Object