Гайворонська, Інна ВіталіївнаHaivoronska, Inna V.Шпачинський, І. Г.2024-07-082024-07-082024Шпачинський І. Г. Комунікативний менеджмент як стратегічний підхід до управління комунікаційними процесами в організації / І. Г. Шпачинський // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 300–301.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38723Комунікативний менеджмент є критичною складовою в усіх аспектах функціонування організації, сприяючи її технологічному, економічному та соціальному розвитку. Безсумнівно можна стверджувати, що прагненням комунітивного менеджменту є саме досягнення найвищої точки впорядкованості взаємодії всіх компонентів організації та втілення основної цілі у реальне життя- економічне та соціальне зростання в очах всіх учасників бізнес-процесу. Виходячи з основних понять та розуміння основної суті комунікативного менеджменту, можна прослідкувати, що кожна організація і підприємства так чи інакше використовують комунікаційні інструменти зв’язку з цільовою аудиторією зовнішнього середовища.ukкомунікативний менеджменторганізаціяуправління організацієюкомунікаційні процеси в організаціїКомунікативний менеджмент як стратегічний підхід до управління комунікаційними процесами в організаціїArticle