Гудімова, Алісар ХалєдівнаHudimova, Alisar H.Федорова, К. М.2024-01-182024-01-182023Матеріали до 79–ї звітної студентської наукової конференції. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Диференціальна і спеціальна психологія», Підсекція «Практичної та клінічної психології», Підсекція «Соціальна психологія», Підсекція «Педагогічні науки» 24–28 квітня 2023 р. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37198Досить часто сучасні науковці пов’язують самооцінку з мотиваційною сферою особистості. Мотивація є похідним від самооцінки конструктом, який впливає на досягнення успіху у процесі діяльності. При цьому надзвичайно важливо, щоб самооцінка була адекватною, адже її рівень тісно пов’язаний із задоволеністю чи незадоволеністю людиною собою, своєю поведінкою та діями, що є наслідком досягнення успіху або потерпання поразки. Саме чергування досягнень і невдач поступово формують і трансформують самооцінку особистості, яка виражається у її спрямованості діяльності.ukмотиваціясамооцінкавпевненістьуспішність навчанняВплив самооцінки та впевненості на успішність навчанняArticle