Кутуза, Наталя ВалеріївнаКутуза, Наталья ВалерьевнаKutuza, N. V.2016-01-142016-01-142014Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7783Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Одеський національний університет, 2014.Статтю присвячено «Асоціативному словнику рекламних слоганів», який репрезентує новітній напрям лексикографії. Підґрунтям зазначеного словника стали результати експериментального дослідження, де стимулами при проведенні вільного асоціативного експерименту та оцінювання за допомогою семантичного диференціала Ч. Осгуда стали слогани як завершені текстові конструкти.Статья посвящена Ассоциативному словарю рекламных слоганов, который репрезентирует новейшее направление в лексикографии. Основой указанного словаря являются результаты экспериментального исследования, где стимулами в процессе проведения свободного ассоциативного эксперимента и оценивания с помощью семантического дифференциала Ч. Осгуда стали слоганы как завершённые текстовые конструкты.The article is sanctified to the «Short associative dictionary of advertisement slogans», that presents the newest direction of lexicography. The results of experimental research became soil of the marked dictionary, where stimuli during realization of free associative experiment and evaluation by means of semantic differential of С. Оsgood slogans became as text elements is completed.ukрекламаслоганпсихолінгвістичний експериментасоціативний словникоцінюваннявпливпсихолингвистический экспериментассоциативный словарьоцениваниевоздействиеadvertisementsloganpsycholinguistic experimentassociative dictionaryevaluationinfluenceАсоціативний словник рекламних слоганів: новітні тенденції лексикографіїАссоциативный словарь рекламных слоганов: новейшие тенденции лексикографииAssociative dictionary of advertisement slogans: is the newest tendencienes of lexicographyArticle