Горбань, Виктория ВладимировнаГорбань, Вікторія ВолодимирівнаHorban, Viktoriia V.2018-01-252018-01-252017Слов’янський збірникhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/12546Статья посвящена языковой манипуляции в русскоязычной и украиноязычной рекламе. В статье очерчены теоретические аспекты рекламного дискурса как особого поликомпонентного жанра, который включает информативные, оценочные, императивные речевые акты, максимально воздействующие на эмоции и сознание реципиента.Статтю присвячено мовній маніпуляції в російськомовній та україномовній рекламі. В статті окреслено теоретичні аспекти рекламного дискурсу як особливого полікомпонентного жанру, який включає інформативні, оцінні, імперативні мовленнєві акти, що максимально впливають на емоції та свідомість реципієнта.The article is devoted to linguistic manipulation in Russian and Ukrainian advertising. The article outlines the theoretical aspects of advertising discourse as a special multicomponent genre, which includes informative, evaluative, imperative speech acts that maximally affect the emotions and consciousness of the recipient.ruязыковая играманипуляциясуггестия"коммуникативное обольщение”грамматические игремымовна граманіпуляціясугестія"комунікативне зваблення”граматичні ігремиlinguistic gamemanipulationsuggestion"communicative seduction”grammatical game unitsГрамматические игремы как средство "коммуникативного обольщения"Граматичні ігреми як засіб "комунікативного зваблення"Grammatical game units (igrems) as means of "communicative seduction"Article