Мазур, Олена ЄвгеніївнаMazur, Olena Ye.2023-05-152023-05-152003Трансформація ринкових видносин в Україні: організаційно - правові та економічні проблеми": матеріали міжнар. наук. - практ. конф., (Одеса, 15 трав. 2003 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Астропринт, 2003.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35135Одним з найважливіших економічних завдань на сучасному етапі є прискорення розвитку малого підприємництва як особливого чинника економічних реформ. Саме малі підприємства є “експериментальними лабораторіями” ринку, в яких зародилася більшість відомих сьогодні нових ідей, товарів та технологій. Проте, внаслідок швидкого морального старіння створюваних виробів та підвищення попиту на ринку нових технологій, зростає динаміка поновлення асортименту продукції, тому актуальним завданням є пошук шляхів та методів скорочення часу на розробку та освоєння нової продукції. В цих умовах ефективна організація та раціональне управління — основний шлях до оптимізації термінів та вартості освоєння науково- технічних розробок.ukрозвиток малого підприємництваекономічні реформиринокнові технологіїнова продукціяцикл “дослідження — виробництво — збут”Підвищення ефективності впровадження нововведень на малих підприємствахArticle