Плавич, Володимир ПетровичПлавич, Владимир ПетровичPlavych, Volodymyr P.2021-01-082021-01-082016Наукове пізнання: методологія та технологіяhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30038У дослідженні «Формування і зміна нової освітньої парадигми ХХІ століття» показано основні протиріччя та тенденції розвитку освіти в сучасних умовах. Особлива увага приділяється пошуку ефективних стратегій і тактик встановлення та розвитку парадигми освіти XXI століття. Розглядається процес формування і розвитку інтелектуальної культури майбутніх фахівців.В исследовании «Формирование и изменение новой образовательной парадигмы XXI века» показаны основные противоречия и тенденции развития образования в современных условиях. Особое внимание уделяется поиску эффективных стратегий и тактик установления и развития парадигмы образования XXI века. Рассматривается процесс формирования и развития интеллектуальной культуры будущих специалистов.In a work of "The formation and change of a new educational paradigm of the XXI century" shows the major contradictions and tendencies of development of education in the modern world.. Particular attention is paid to the search for effective strategies and tactics to establish and develop the paradigm of education of the XXI century. The process offormation and intellectual culture of the future experts.ukпарадигма освітиінтеграція у світову культуругуманізація і комп’ютеризація освітицінності освітирозвиток філософії освітиперехід освіти до нової цивілізованої стадіїпарадигма образованияинтеграция в мировую культуругуманизация и компьютеризация образованияценности образованияразвитие философии образованияпереход образования к новой цивилизованной стадииeducation paradigmintegration into world culturehumanization and computerization of education and the value of educationthe development of philosophy of educationthe transition to the formation of a new civilized stageФормування і зміна нової освітньої парадигми ХХІ століттяФормирование и изменение новой образовательной парадигмы ХХІ столетияFormation and change of a new educational paradigm of the ХХІ centuryArticle