Церковна, Олена ВолодимирівнаTserkovna, Olena V.Пояцика, Ю. В.2023-09-212023-09-212023Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 квіт. 2023 р., м. Одеса) / відп. ред. О. В. Побережець; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36029Стратегія CRM (Customer Relatіonshіp Management) – це бізнес-підхід, який допомагає організаціям краще керувати взаємодією з клієнтами та потенційними клієнтами. CRM передбачає використання технологій, процесів і стратегій для оптимізації взаємодії з клієнтами, підвищення задоволеності клієнтів і, зрештою, збільшення продажів і доходів.ukстратегія CRMCustomer Relatіonshіp Managementзбут на підприємствіРозробка СRM-стратегії підприємства для підвищення ефективності збуту на підприємствіArticle