Hrinchenko, Yurii L.Robul, Yuriy V.Zalyubinska, Lyudmyla M.Грінченко, Юрій ЛеонідовичРобул, Юрій ВолодимировичЗалюбінська, Людмила МиколаївнаГринченко, Юрий ЛеонидовичЗалюбинская, Людмила НиколаевнаРобул, Юрий Владимирович2019-03-192019-03-192018Економічні інновації = Economic Innovationhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/23035Marketing policies become more sophisticated and more focused nowadays. On many consumer markets there is a trend for differentiating and branding products as a response to defragmentation of the market. Brand is no more just a promotion tool; it shapes the company-customer relations for a long period. Brand is a concept completely based on understanding customer needs and evaluating related values. Meanwhile pricing policy remains a conservative part of marketing, which relies mostly on internal factors. Brand requires a careful positioning and price has to follow. Transforming the pricing into a powerful strategic instrument for gaining a desired marketing segment implies price positioning. The problem of it relates to the dilemma of meeting customer expectations concerning their willingness to pay and financial objectives based on profitability...Маркетингова політика на сьогоднішній день стає більш комплексною і більш орієнтованою. На багатьох споживчих ринках існує тенденція до диференціації та брендінгу продукції як відповідь на дефрагментацію ринку. Бренд - це не просто інструмент просування; він на довгий час формує відносини між компанією та клієнтами. Бренд - це концепція, яка повністю ґрунтується на розумінні потреб клієнтів та оцінці відповідних цінностей. Тим часом цінова політика залишається консервативною частиною маркетингу, яка в основному спирається на внутрішні чинники. Бренд вимагає ретельного позиціонування та дотримання ціни. Перетворення ціноутворення на потужний стратегічний інструмент для отримання бажаного сегмента маркетингу передбачає цінове позиціонування. Проблема пов'язана з дилемою задоволення очікувань клієнтів щодо їх готовності платити певну ціну та фінансових цілей на основі прибутковості...ukpositioningpricingbrandpricing strategymarketing strategyпозиціонуванняціноутвореннябрендцінова стратегіямаркетингова стратегіяDevelopment of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policiesРозробка цінових стратегій, що підтримують позиціювання бренду: стратегічні чинники маркетингової політикиArticle