Соболевская, Елена КонстантиновнаСоболевська, Олена КостянтинівнаSobolevska, Olena K.2014-11-222014-11-222009Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5449ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.Сопоставляются основополагающие принципы феноменологии и искусства. Основываясь на ряде примеров из поэзии, автор анализирует различные возможности остранения вещей в искусстве и показывает сходство поэтического усмотрения сущностей и феноменологического.Зіставляються засадничі принципи феноменології та мистецтва. Ґрунтуючись на ряді прикладів із поезії, автор аналізує різні можливості одвилення речей у мистецтві і показує подібність поетичного бачення сутностей і феноменологічного.Basic principles of phenomenology and art are compared. Being based on a number of examples from poetry, the author analyzes various possibilities of making objects unfamiliar in art and shows a similarity of the poetic sighting of essences and phenomenological.ruфеноменологияискусствофеноменологическая редукцияостранениефеноменологіямистецтвофеноменологічна редукціяодивлення (українська версія терміну російської формальної школи «остранение» – прим. ред.)phenomenologyartphenomenological reductionmaking objects unfamiliarИскусство и феноменология: точки пересеченийArticle