Кирилішина (Лаврова), Марина ГеннадіївнаKyrylishyna (Lavrova), Maryna G.2017-06-072017-06-072017IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференция «Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки», 2 лютого–2 березня 2017 [Електронний ресурс] / ОНУ ім. І. І. Мечникова [та ін.] ; за заг. ред.: Н. В. Родіна [та ін.] . – Електрон. кн. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017 . – 215 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/10187Застосування нових форм і технологій навчання, інтенсифікація навчального процесу, інформаційні навантаження, зумовлені науково-технічним прогресом, пред'являють підвищені вимоги до організму студента ВНЗ. Дослідження показують, що молоді люди, які починають студентське життя, відчувають одночасно вплив декількох стресових факторів, серед яких: зміна референтного і мікросоціального середовища в навчальному закладі, нерідко зміна житлових умов, зміна звичного укладу життя, в тому числі близько навчальних занять і контрольних заходів в університеті в порівнянні зі шкільним навчанням і т.ін.ukінформаційне навантаженнявплив стресових факторівпсихологічне здоров’я студентів у ВУЗіакадемічний стресАкадемічний стрес та психологічне здоров’я студентів у ВУЗіArticle