Хаджилій, Тетяна ОлександрівнаKhadzhylii, Tetiana O.2025-07-172025-07-172024Хаджилій Т. О. Моя імерсивна навчальна аудиторія / Т. О. Хаджилій // Iмерсивні технології навчання : зб. есе програми авт. курсу (1 жовт. – 30 листоп. 2024 р.) / упоряд.: А. Артюхов, М. Віхляєв. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – С. 69–71.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41957Сучасні покоління Z та Альфа, які зараз навчаються у закладах освіти, потребують нових підходів до навчання, ніж тих, які використовувалися в освітньому процесі 5 та навіть 10 років тому. Нове покоління здобувачів переважну більшість свого часу проводять у ґаджетах через що зменшується їхня концентрація на навчальному процесі. Саме тому викладачі мають пристосовуватися до нових умов XXI століття, адже технології не стоять на місці. З розвитком технологій, з‘являються нові методи навчання. Відповідно викладачу стає все важче зацікавити студента вивчати ту чи іншу дисципліну, відвідувати заняття, готувати матеріал, адже здобувач може скористатися штучним інтелектом без занурення у проблему. Тоді постає питання: яким має бути сучасний викладач? На мою думку, викладач повинен використовувати різноманітні сучасні технології, щоб зробити процес навчання цікавішим та ефективнішим. Одним із таких механізмів є візуалізація матеріалу.ukпокоління Zпокоління Альфаосвітній процесновітні освітні технологіїімерсіяімерсивні технології навчанняімерсивна навчальна аудиторіявіртуальне середовищеМоя імерсивна навчальна аудиторіяArticle