Гончаренко, Софія Романівна2024-06-172024-06-172023Гончаренко, С. Р. Етимологія та лексико-семантичні особливості французьких, українських та англійських назв солодощів = Etymology and lexical-semantic features of French, Ukrainian and English names of sweets : кваліфікаційна робота магістра / С. Р. Гончаренко. – Одеса, 2023. – 63 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38476Створення імені – це початковий етап розвитку бренду. Воно повинно привертати увагу, легко вимовлятися і запам'ятовуватися, бути зрозумілим, асоціюватися зі сферою діяльності компанії і, в кінцевому підсумку, стимулювати споживача придбати продукт.uk035 філологія035.055 романські мови та літератури (переклад включно), перша – французькамагістрсолодощіназвиетимологіялексико-семантичні особливостікондитерські нейминеймінгЕтимологія та лексико-семантичні особливості французьких, українських та англійських назв солодощівEtymology and lexical-semantic features of French, Ukrainian and English names of sweetsDiplomas