Піпченко, Вероніка Валеріївна2018-05-312018-05-312017Піпченко, В. В. Структурно-семантичні характеристики термінів реклами = Structural and semantic peculiarities of the language advertisement terms : дипломна робота бакалавра / В. В. Піпченко; наук. кер. Ю. В. Віт; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. теоретичної та прикладної фонетики англійської мови. – Одеса, 2017. – 50 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16404Виділення і дослідження термінології реклами зумовлено таким екстралінгвістичним фактором, як значимість реклами в сучасному суспільстві. В останнє десятиліття в результаті інтеграції наук, і глобалізації знання фахівці зустрічаються з більшим обсягом нової інформації в галузі реклами. Сьогодні інформаційна відкритість, збільшення різноманітних міжкультурних комунікацій піднімає проблему ефективності взаєморозуміння, і взаємодії в глобальній, наукової і культурної інфраструктурах. Однак термінологія реклами до теперішнього часу не була глибоко досліджена і систематизована, що в значній мірі ускладнює взаєморозуміння і призводить до змішання понять.uk6.020303 філологіяангломовна рекламатермінологіяхарактеристикаСтруктурно-семантичні характеристики термінів рекламиStructural and semantic peculiarities of the language advertisement termsDiplomas