Потіха, Юлія Олександрівна2019-01-212019-01-212016Семантичне маніпулювання в політичній рекламі (на прикладі виборчої кампанії 2015) = Semantic manipulation in political advertising (based on the election campaign of 2015) : дипломна робота бакалавра / ; наук. кер.: Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2016.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21047Важливою частиною політичної кампанії є політична реклама, що надає суб’єктам політичного процесу широкі можливості для маніпуляції свідомістю електорагу. Політична реклама виконує істотну роль у передвиборчій ситуації. Вона здатна інтегрувати дії різних чинників, що впливають на електоральну поведінку, організувати цей вплив і підпорядкувати його виборчій стратегії партії або кандидата. Політична реклама збирає воєдино можливі поведінкові реакції електорату і що задає їм той єдиний напрям, який може принести успіх на виборах. Вплив на і ромадську думку здійснюється за допомогою різноманітних прийомів, яких на сьогодні є безліч. Одним із таких є прийом семантичного маніпулювання...uk6.020303 філологіяполітична рекламаполітичний текстполітичне мовленняСемантичне маніпулювання в політичній рекламі» (на прикладі виборчої кампанії 2015)Semantic manipulation in political advertising» (based on the election campaign of 2015)Diplomas