Березюк, А. В.Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.2020-07-302020-07-302020Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28349Теорія ієрархії потреб, розроблена А. Маслоу, відіграла важливу роль для розуміння того, що лежить в основі прагнень і дій людей. Згідно цієї теорії, потреби людини можна згрупувати у 5 категорій, які ієрархічно розташовані одна щодо одної. Таким чином, людина не може перейти до потреб вищого рівня, доки потребує більш примітивних фізіологічних речей. В останні часи є певна тенденція до персоніфікування компаній. Так компаніям схильні надавати такі гуманістичні цінності, як усвідомленість, відповідальність, довіра та ін. І згідно з тим, що компаніям притаманне певне прагнення вижити і досягти успіху, можна припустити, що подібна ієрархія потреб може бути застосована і до бізнесу.ukбізнес-потребикомпаніяпіраміда А. МаслоуІєрархія бізнес-потреб компанії на основі піраміди А. Маслоу; ;Article