Стогорнюк, Ірина Ігорівна2019-10-092019-10-092019Стогорнюк, І. І. Психолого-педагогічні складові шкільної дезадаптації молодших учнів : дипломна робота бакалавра / І. І. Стогорнюк. – Одеса, 2019. – 58 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25581В останні десятиліття особливої актуальності набувають проблеми, пов’язані з дезадаптацією школярів в освтньому просторі. Особливо гостро відчувають труднощі адаптаційного періоду діти на етапі переходу з дошкільної ланки освіти до початкової. Це пов’язано зі зміною соціального статусу дитини і включенням її у новий вид діяльності – навчання. Саме тому проблема шкільної дезадаптації набуває рис універсальності, об’єднуючи зусилля дослідників у галузі психології, педагогіки та дитячої психопатології.other6.030102 психологіядезадаптаціяпрофілактикаучнішкільний процесмолодші школяриПсихолого-педагогічні складові шкільної дезадаптації молодших учнівPsychological and Pedagogical Components of Younder Pupils’ School MaladaptationOther