Мельник, Сергей2013-06-212013-06-212012Діалог : Медіа-студії: збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3775Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012. — Вип. 15. — 472 с.У статті аналізуються деякі засоби вживання НЛП у мас-медіа та розглядається маркировка на прикладі застосування нейролінгвістичної моделі в рекламі.В статье анализируются некоторые способы применения НЛП в масс- медиа и рассматривается маркировка на примере использования нейролинг- вистической модели в рекламе.In article some examples of NLP appliance in mass-media are analysed, marking is considered as examples of using neurolinguistic model in advertising material.ruНЛПнейролінгвістичні моделі в рекламіНЛПнейролингвистические модели в рекламеСПОСОБЫ ПРИМЕНЕНИЯ НЕЙРО- ЛИНГВИСТИЧЕСКОГО ПРОГРАММИРОВАНИЯ В СМИ (на примере использования маркировки в рекламном сообщении)Article