Кременчуцкая, Маргарита КонстантиновнаКременчуцька, Маргарита КостянтинiвнаKremenchutska, Margaryta K.2014-10-172014-10-172014Сучасні підходи та технології соціально-психологічної та корекційної роботи з різними віковими групами населення : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, 20-22 червня 2014 року / гол. редкол.: Л. М. Дунаєва ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ін-т інноваційної та післядипломної освіти [та ін.] . – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2014.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5287Представлены основные теории конфликтных взаимоотношений между «молодым» и «пожилым» поколениями. Рассмотрено включение пожилых и молодых людей в систему непрерывного образования как способ превенции конфликтных взаимоотношений.The basic theory of conflict relations between "young" and "older" generations are presented. Consider the inclusion of elderly and young people in lifelong learning as a way of prevention of conflict relationships.ruтеории конфликтных взаимоотношенийспособ превенции конфликтных взаимоотношенийtheory of conflict relationsprevention of conflict relationshipsПревенция и профилактика межпоколенных конфликтовArticle