Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2021-12-112021-12-112021Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / Марина Чайковська. – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. – 370 с.978-966-289-537-7https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31994Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими IT-проєктів в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проєктами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем. Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.ukмаркетингові IT-проєктисистема управління маркетинговими IT-проєктівцифрові трансформаціїекономічні системиКонцептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформаційBook