Кутуза, Наталя ВалеріївнаKutuza, Natalia V.2019-05-162019-05-162019Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24042Статтю присвячено різновидам комунікативного впливу, зокрема запропоно- вано класифікацію впливу, де фактори його актуалізації розподілено на два блоки: фактори соціопсихологічних характеристик суб’єкта й об’єкта впливу (або фактори інтерактивної актуалізації комунікативного впливу) та фак- тори повідомлення (або фактори текстової актуалізації комунікативного впливу). Основну увагу зосереджено на розгляді одного з факторів текстової актуалізації впливу ‒ факторі побудови повідомлення за нейрофізіологічною активацією (ліво- та правопівкульна), що відповідно кваліфікує вплив як пере- конування та сугестію.The article is devoted to the types of communicative influence, in particular, the classification of influence is proposed, where the factors of its actualization are divided into two blocks: factors of socio-psychological characteristics of the subject and object of influence (or factors of interactive updating of communicative influence) and factors of the message (or factors of the textual updating of the communicative influence). The main focus is on considering one of the factors of textual updating of influence ‒ the factor of constructing a message for neurophysiological activation (left and right hemisphere), which respectively qualifies the effect as persuasion and suggestion.ukкомунікативний впливпереконуваннясугестіянейрофізіологічна активаціяфактор актуалізації впливуcommunicative influencepersuasionsuggestionneurophysiological activationfactor of actualization of influenceДиференціація комунікативного впливу за нейрофізіологічною активацієюDifferentiation of communicative influence for the neurophysiological activationArticle