Войцева, Олена АндріївнаVoytseva, Olena A.Афанас, Крістіна2014-08-132014-08-132013Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5061Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І. І. МечниковаРеклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.ukреклама як феномен соціокультурного життяреклам нейтрально-інформативного планусиноніміяантонімиметафораЛінгвістична специфіка косметичної реклами в польській мовіArticle