Дідук, Валентина Павлівна2019-05-062019-05-062013Дідук, В. П. Методичні засоби активізації аудіювання при навчанні іспанської мови в 10-11 класах : кваліфікаційна робота / В. П. Дідук; наук. керiвник: О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2013. – 57 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/23922Активізація навчально-пізнавальної діяльності, в свою чергу, розвиває творчі здібності учнів і дозволяє виконувати завдання з аудіювання набагато краще. Даний етап навчання вибраний не випадково, у 10-11 класах сформованість аудитивних умінь дозволяє сприймати як монологічні, так і діалогічні тексти, частково адаптовані тексти різного жанру, відеофільми на різну тематику. Важливо і те, що на цьому етапі аудіювання також дає можливість реалізувати виховні, освітні і розвиваючі завдання, виступаючи засобом навчання, стимулює мовну діяльність учнів, забезпечує управління процесом навчання, використовується для знайомства учнів з новим мовним матеріалом. При розвитку аудитивних умінь одиницею навчання є аудіотекст, як правило, діалогічного або монологічного характеру. Тому на старшому етапі необхідно використати автентичні і частково автентичні матеріали, оскільки це служить розвитку мовної здогадки і збагаченню словникового запасу учнів, як активного, так і пасивного.uk7.02030302 мова і література (іспанська)активізація аудіюваннясприймання мовлення на слухметодика викладання в школіаудитивні умінняМетодичні засоби активізації аудіювання при навчанні іспанської мови в 10-11 класахDiplomas